6 Temmuz 2016 Çarşamba

yokluğunu çok hissediyorum. daha doğrusu sadece yokluğunu hisseder oldum. başka hiçbir şeyi görmüyor gözüm. hala bekliyorum. bekleme demekten vazgeçmiyorsun ama geleceğini biliyorum. seni senden iyi biliyorum canımın içi. ağlamama ne kadar üzldüğünü biliyorum o yüzden ağlamıyorum artık. yemin ederim ağlamıyorum. ama üzülüyorum. uyandığım zaman mesajın yok. sesin yok. sen yoksun. nerede olduğunu bilmiyorum. iyi olmadığını biliyorum demene gerek yok zaten hissediyorum. iyi olamıyorum. iyi olmaya uğraşmaktan sıkıldım. iyi gibiymiş gibi yapmaktan sıkıldım. ama senden sıkılmıyorum. beklemekten sıkılmıyorum. seni seviyorum. her şeyden herkesten çok seviyorum.  biliyorsun.  bunu sana günlerdir söyleyemiyorum üzülüyorum.  ama canımın içi döndüğün zaman sağlıklı bir şekilde seni bekliyor olacağım. söz veriyorum. söz veriyorum çünkü döneceksin biliyorum.  seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder